11 de junio de 2008

corredor Estasen 07.06.2008

Com anunciarem a aquest fòrumm la setmana passada, el darrer dissabte vora les 4 de la matinada Eduard, Manel i Pau sortirem del refugi de pescadors de Vallibierna direcció a l'Aneto, per tal de pujar pel seu corredor Estasen i eixir pel Petit Black.
-----------------------------------
Tal y como anunciamos en este foro la semana pasada, el pasado sabado sobre las 4 de la madrugada Eduard, Manel y Pau partimos del refugio de pescadores de Vallibierna con destino al Aneto para subirlo por su corredor Estasen, saliendo por el Petit Black.

L'aproximació fins al peu del corredor ens costà 4 hores, arribant a les 8 del matí. La temperatura que marcava el rellotge era de -3 graus, però la sensació tèrmica ben segur era de molt menys, patirem congelacions a les mans. Hi havia moltíssima neu, des d'abans d'arribar al primer ibón de Corones, la qual cosa facilità prou l'aproximació.
-----------------------------------
La aproximación hasta el pie del corredor nos costó 4 horas, llegando a las 8 de la mañana. La temperatura que marcaba el reloj era de -3 grados, aunque la sensación térmica era seguro de menos temperatura, a tenor de las congelaciones que sufrimos en las manos. Había muchísima nieve, desde antes de llegar al primer ibón de Coronas, lo que facilitó la aproximación.


Tota l'ascenció va resultar perfècta, amb la neu en exel·lents condicions i al darrer tram després de sortir del corredor ens sorprengueren positivament els trams més aeris i espectaculars, amb trams de neu molt verticals i unes vistes meravelloses.
----------------------------------
Toda la ascensión salió perfecta, con la nieve en muy buenas condiciones y el último tramo tras salir del corredor nos deparó los tramos más aéreos y espectaculares, con algún tramo de nieve muy vertical.

1 comentario:

Pascual J. Reig dijo...

Enhorabuena por la salida. Pero os aseguro que algunos compañeros ( entre los que me incluyo) os tendrán una envidia sana... por ser un corredor que por A o B, todavía se resiste.

Un saludo chicos y a recuperarse de las manos!